1 Aralık 2011 Perşembe

en büyük keyfimdi ve gerçekleştirdim

Yaklaşık bundan 2-3 yıl önce çok sevdiğim bir arkadaşımın motorunda artçı olarak başladı her şey. Motordan indiğimde virüsü çoktan kapmıştım bile ve inerken içimden dedim ki ben bunu yapacağım.
Uzun uğraşlar sonucu annemi ikna ettim motor almaya ve maxi-scooter alarak hayalimin ilk adımını gerçekleştirmiş oldum. Motora alışma süreci, ekipmanların alınması derken satmaya ve daha büyük bir motor almaya niyetlendim.
2011 senesinin doğum günümde CBF 600 motorumu aldım ve bir hafta sonra çadırlarla birlikte türkiye'nin en büyük motor festivaline çadırlarımızla gittik.
Evet istediğim ve hayal ettiği şey böyle birşeydi, gerçekleştirebilmemin vermiş olduğu haz tabiki tarif edilemez...

Bundan sonraki cumhuriyet bayramında, motorlu korteje katılmam da aklımda olan bişeydi, tabiki onu da yaptım.
Önümüzdeki yıllarda sevglim ile birlikte kafa nereye biz oraya diyerek motora atlayıp yola çıkmak mı ? neden olmasın :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

E haydin bi yorum yapın..